Friday, August 13, 2010

blackpepper hotdog ku dicuri orang.......lagi

aku terjaga lam kul 12
adakah tertidoq kerana kekenyangan.....
adakah kerana niat nk solat tahajjud....

ngu nga ngu nga.....
bangun dan terus turun melihat hasil....
sungguh menyirap rasa di hati
wat de hal kosong kotak nih
amarah ku seolah tak terkawal
bawak kete pon dah melelong

hasil dari blok len boleh tahan juga.
tapi kenapa ler diorg still byr RM 1
kan dah tulih besaq-besaq RM 2

 konon nk bawak hati luka lara pi cari juadah jauh-jauh
walhal dah tak keruan ni.
xla jauh pon kat CP ja
tetiba terserempak sorang hamba allah.
aku rasa sedap mata memandang sejuk perut ibu mengandung.
tak kenai pon tapi dia selalu beli hotdog
aku pon terus meluahkan perasaan
owhhh....sunggguh vurnerable diri tatkala kesedihan
ayat balas dia mudah ja
halalkan ja bang
sungguh ku tersentak
tindakan itu sungguh mudah
rasa senang di hati
yeah mari kita maf-maafkan
kat masyar leh klem


pengajian di UTM masih tinggal 2 semester
selain wat kete sewa
meniaga kecil-kecilan gini la.
sebelum ni aku jual nasi lemak.

 tetiap malam laku maknanye sedap la aku masak.
tapi profit margin nye kureng sket
30 % ke 40% saja
nak up sale xle dah
nk kurang ingredient makan rasa cam selipar lak.
aku stop nasi lemak pasal ada budak sek ren mana tah tetiap mlm duk meniaga gak
org jual nasi lemak dia nk jual nasi lemak juga santau kang bru tau
for gentleman chivalrious aku tukar produk
blekpeper hotdog
anjing panas lada sulah hitam
eh bukan yang ni silap
lebey kurang camni la
letak mayonis+kubis+keret+blackpeper souce


sebelum nih aku jual dari bilik ke bilik
ada 7 blok setiap blok 8,9 tingkat
itu senaman yg bagus
aku selalu rasa im getting paid walking that length
tak banyak setiap ari 25 ketui ja
ble la lam Rm50 sehari
sebulan leh cecah RM1500 tolak modal pon still aku rasa cecah RM 1000
lepas la nak bayar hutang setengah pinggang



xble jadi nih aku kena start promote Etiqa takaful
yg len ni projek short term ja
buat lepas duet minyak

mintak-mintak la bulan ramadan nih  dapat 5,6 kes
amin

No comments: