Thursday, October 21, 2010

apa yg anda telah lakukan selama 25 tahun pertama hidup anda?

i wish my life was more eventful.
i tried in every attempt to make it fuller,rich and glorious.
i cherished every second i make an effort.
life with uncertainty is life worth living.

http://cenriqueortiz.com/images/pinky_brain.jpgso pinky do you pondering what i pondering?
no brain what is it?
im pondering how to take over the world tonight














dulu aku penuh harapan
kemana hilang harapan itu?































dulu aku banyak impian






















impian itu sama layu 
bunga rosmerah itu


aku minta dengan pencipta
damai seketika
jawapan diterima
ia disekeliling kita

aku tanya lagi
jauh lagi perjalanan ini?

jawapan diterima
ia tamat bila aku berhenti mencuba
setiap permulaan ada penghujung
persoalannya bagaimana kita mengisi perjalanan


apa jawapannya dalam kesenian?
 seni tangan dan fotografi?





hatta grafitti di dinding

aku cuba bersosial
kerana dengan itu melihat banyak akal

ternyata aku ditinggal


 aku orang peninggalan

 berbohong aku  jika kita 
tak pernah ketawa bersama
 tapi aku nak seat tepi tingkap
tak nak offer kat sapa-sapa

ini kucing pertama ku 
namanya Jean Paul Sartre



walau kita tidur sekatil tapi kita renggang
diberi aku segunung buku
aku nak segunung lagi

 aku nk simpan misai la pulak

 aku nak anak yang lagi comel dari aku

 namun takut pula....


 i'll be seeing u
keeping touch

No comments: